ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΘΙΟΣ: Η ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ vs ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ στην εξυπηρέτηση πελατών και πώληση αγαθών

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΜΑΘΙΟΣ: Η ΑΝΘΡΩΠΟΚΕΝΤΡΙΚΗ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗ vs ΤΗΣ ΠΕΛΑΤΟΚΕΝΤΡΙΚΗΣ ΠΡΟΣΕΓΓΙΣΗΣ στην εξυπηρέτηση πελατών και πώληση αγαθών.
ΑΘΗΝΑ 26-06-2017

10947591_1579077162330065_659266004_n-225x300

«Η εταιρική ευθύνη επιβάλλει προσέγγιση αποτελεσματικότερων διαστάσεων στο πελατειακό δυναμικό των επιχειρήσεων και των επιχειρηματιών», τόνισε ο πρόεδρος του ΣΒΑΠ κ. Δημήτρης Μαθιός προλογίζοντας σεμινάριο για την ψυχολογία των πωλήσεων που οργανώθηκε με πρωτοβουλία του Συνδέσμου για τα μέλη του.

Αναφερόμενος στο ίδιο θέμα ο κ. Μαθιός πρόσθεσε: «Στις δύσκολες εποχές που ζούμε οι κανόνες της Εταιρικής Ευθύνης επιχειρήσεων και επιχειρηματιών είναι καθήκον. Και οι υποχρεώσεις μας απέναντι στον πελάτη-άνθρωπο δεν είναι ζήτημα ενός καλού εργαλείου για την επιτυχία μας. Είναι ο δρόμος της ανθρώπινης προσέγγισης. Ο δρόμος της ανθρώπινης σχέσης. Ο δρόμος που φέρνει μόνιμα και καλύτερα αποτελέσματα».
Παρουσιάζοντας το αντικείμενο και τους σκοπούς τους σεμιναρίου ο ψυχολόγος κ. Νικόλαος Τράντος τόνισε μεταξύ άλλων: «Στις ημέρες μας οι πελάτες λειτουργούν περισσότερο από ποτέ, συναισθηματικά. Είναι περισσότερο από ποτέ απαιτητικοί και η καλή διαχείρισή τους, είναι πια από τους πιο δύσκολους γρίφους που καλείται μία επιχείρηση να λύσει. Μελετώντας τις τελευταίες έρευνες για την ψυχολογία των καταναλωτών του σήμερα και έχοντας σαν οδηγό τις τεχνικές της Ψυχολογίας για την αναγνώριση και διαχείριση των συναισθηματικά φορτισμένων Ανθρώπων, πρέπει να οδηγηθούμε σε ένα εναλλακτικό τρόπο προσέγγισης πελατών, την Ανθρωποκεντρική προσέγγιση».

 

DSCN1929DSCN1927DSCN1931image002